Ion Ciocanu

Ion Ciocanu

miercuri, 29 februarie 2012

Unele detalii

Apus de lună la Ciocana. Foto: L.Butnaru
Am tot căutat o formă pentru blogul tatălui meu. Am testat mai multe variante/șabloane, am discutat, am modificat etc. Într-un sfârșit, am optat pentru varianta de pe wordpress. Am păstrat, însă și acest blog - pentru următorul proiect, ce nu va întârzia prea mult. Așa se face că acest blog nu are postări noi, deocamdată. Are, în schimb, două mari calități: calitatrea de a fi fost primul blog Ion Ciocanu și o superbă fotografie în calitate de fundal: o lună abdicând frumos în favoarea soarelui: o lună ce se poate întrezări printre articolele postate pe blog, așa cum, în fotografie, se întrezărește printre crengile arcuite spre cer. Este un apus, frumos și simbolic, de lună, surprins - undeva în cartierul Ciocana - de scriitorul Leo Butnaru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu